branding

Story Telling

We leven in een wereld met een steeds grotere informatie overload. Tussen al dat tumult is het niet altijd eenvoudig om aandacht te krijgen voor je product. Vaak wordt vergeten dat je als bedrijf of organisatie wel degelijk een verhaal te vertellen hebt: een verhaal dat tot de verbeelding spreekt, een verhaal dat je product of dienst tot leven brengt. Met een geschiedenis, met echte mensen, met levende voorbeelden. Want goede verhalen geven je organisatie en product meerwaarde, en een extra dimensie.

De tekstschrijvers van L&P Communication wéten — door veel ervaring met copywriting in combinatie met journalistieke expertise — hoe je dat verhaal moet vertellen. Concreet: creativiteit gebundeld met de juiste vaardigheid om een verhaal goed neer te kunnen zetten. Met de focus op het interesse wekken voor je product of organisatie, zonder te pushen, in precies de juist tone-of-voice. Want vaak luisteren mensen beter als je fluistert. Of kortweg: "tell, don't yell".

Content Marketing

Een goede conversie is steeds meer afhankelijk van de content die je biedt. Eerlijkheid, echtheid en uniekheid staan daarbij cruciaal. Als je je doelgroepen niet direct weet te raken, klikken ze door en zijn ze je al weer vergeten.

Dat is dan ook precies de reden waarom goede content zo ontzettend belangrijk is. Want het gaat om het vertalen van je doelstellingen naar een strategisch kloppend verhaal. De objectiviteit — of helikopterview — die je daarvoor nodig hebt, is vaak moeilijk te realiseren als je te dicht op de materie zit. Mede daarom is content — als je in het midden van het speelveld staat — in veel gevallen zo moeizaam zélf te produceren. Ons team beschikt over de juiste balans van strategische expertise in combinatie met hands-on copywriting. Hierdoor produceren we content waarmee je opvalt en waardoor je op de juiste manier je boodschap overbrengt.

Specials

Dat zijn al die extra tools die je product een impuls, een extra incentive geven. Denk aan special-interest-mailings, standdecoratie en kleinschalige custom-made evenementen die je doelgroep in het hart weten te raken. Want: door buiten de paden om te lopen kom je vaak tot verrassende, opvallende ideeën.